
Der vil altid være delte meninger om kvaliteten af lavpris flyselskaber. Men ikke hos Ryanairs kunder.
Her er 92 pct, tilfredse med den rejse-oplevelse, de har haft med Europas største flyselskab i januar, februar og marts, skriver Ryanair i en pressemeddelelse.
Tallet stammer fra Ryanairs netop offentliggjorte “Rate My Flight” statistik for første kvartal af 2017, som godt 300.000 passagerer har bidraget til i via en gratis app, som de kan downloade på deres smartphone.
App’en giver brugerne mulighed for at bedømme Ryanair på en skala fra 1 til 5 på vigtige områder som boarding, personalets venlighed, service ombord, udvalget af mad og drikke samt et helheds-indtryk.
Alle bedømmelser ligger højt, for man kan kun aflevere positive svar. Fra OK til Excellent. Til sidst lægger Ryanair de fem niveauer sammen.
”Rate My Flight” fås ikke i en dansk udgave endnu. Spørgsmål og svar foregår på enten engelsk, tysk, fransk, hollandsk, græsk, italiensk, polsk eller spansk. App’en kan downloades fra enten Apples iTunes Store eller Googles tilsvarende Play butik….
Skriv et svar