Normalt er det berømte Hollywood skuespillere, tv-stjerner eller kendte sportsfolk, som flyselskaber pynter sig med som ”ambassadører”.
Det gælder også Emirates, der dog nu bryder med sine traditioner. Flyselskabets seneste nye maskot er Gerry the Goose – altså en gås med fjer på.
Gerry optræder i Emirates’ nye reklame-kampagne, der lige nu kører på tv-skærmene i 25 lande verden over.
I filmen forlader Gerry sin flok af gæs i luften for i stedet at kravle ombord i et af Emirates’ store Airbus A380 passagerfly.
Mens hans familie og venner fortsætter deres færd med modvind, regn og kølige temperaturer, kan Gerry hygge sig i et komfortabelt sæde og nyde underholdningen fra Emirates’ prisbelønnede inflight entertainment system.
Den skægge reklamefilm er skabt i et samarbejde mellem Emirates og Untold Studios i London. Her benyttede man 3-D modeller af gæs, som fik liv via Computer Generated Imaging (CGI).
(Indledningsfoto til artiklen: Emirates)
Skriv et svar