Ikke kun forretningen går flyvende hos TUI, efter at Corona og rejse-restriktionerne er pist borte. Danske kunder også meget glade for Danmarks næststørste udbyder af charter-rejser.
Andelen af rejsende, som er tilfredse med TUI som rejse-arrangør er nemlig øget med hele 119 procent i sammenligning med sidste år.
Det er det højeste niveau af glade kunder, som TUI nogensinde har haft efter en afsluttet vintersæson.
I den forløbne vinter 2022/23 har TUI budt danske gæster på charter til populære rejsemål som Cancun i Mexico eller Krabi og Phuket i Thailand.
Kundetilfredshed er særligt udfordrende i vinter-perioden, fordi de fleste rejser indeholder lange og trættende flyveture. Her forventer rejsende ekstra høj komfort og service.
TUI benytter moderne Boeing 787 Dreamliner fly til sine fjerne rejsemål. Det har også klaret den længere flyvning til Asien på grund af konflikten i Ukraine.
Derfor er TUI naturligvis mere end tilfreds med, at den generelle kunde-tilfredshed er steget med 19 procent i den forløbne vinter, der rent regnskabs-mæssigt sluttede i april.
I praksis betyder det, at flere end dobbelt så mange ferie-rejsende anbefaler TUI som rejseselskab til familie og venner som sidste år….
(Indledningsfoto fra Krabi til artiklen: M-O-E / Unsplash)
Skriv et svar