Alt går stærkt fremad i LEGO. Omsætningen vokser. Det samme gør overskuddet, og de danske klodse-byggere markerer sig efterhånden suverænt som verdens største legetøjs-fabrikant.
LEGO’s andet ben – Legoland parkerne – er også kommet op i omdrejningerne igen efter et par triste år med Corona pandemi og nedlukninger.
Derfor var det en glædens dag, dag LEGO i dag kunne hilse på gæst nummer én million i sit oplevelses-hus LEGO House i Billund.
Den heldige gæst var en syv-årig turist fra Stuttgart i Tyskland. Drengen blev noget overvældet, dag han sammen med sine forældre skannede sig ind i LEGO House og blev modtaget af en stor flok ansatte, der råbte hurra for ham.
Jonathan var i LEGO House for første gang i forbindelse med en to ugers sommerferie ved den jyske vestkyst.
Sammen med overraskelsen over at være gæst nummer 1 million, fik Jonathan også et livstids-gyldigt årskort til LEGO House. Han modtog også et special-designet LEGO trofæ og kunne gå i LEGO butikken og frit vælge et byggesæt. Endelig blev vinder og familie budt på et gratis måltid i husets restaurant Mini Chef.
At LEGO House nåede sin gæst nummer én million, kom lidt tidligere end forventet. En rigtig god sommer har givet mange udsolgte dage med gæster fra både Danmark og udlandet….
(Indledningsfoto: LEGO House)
Skriv et svar