I de senere måneder er Norwegian i stigende grad gået i samarbejde med større danske charterselskaber og transporterer deres gæster til og fra ferie-destinationer ved Middelhavet.
Nu satser det norske lavpris-selskab samtidig på at konkurrere med rejseselskaberne. Det sker ved at puste nyt liv i sine pakkerejser Norwegian Holidays med den nye samarbejds-partner TripX,
Målet er ifølge Norwegian er at tilbyde branchens bedste pakkerejser til de bedste priser. Det lyder jo som en direkte udfordring til de etablerede rejseudbydere og en spændende ny spiller på markedet, som det er værd at holde øje med for publikum.
Norwegian Holidays har eksisteret siden 2012 og har i den tid sendt over 100.000 afsted på færdig-pakkede rejser med fly og hotel.
100.000 eller 15.000 om året lyder ikke af meget, når man ved, at Norwegian har næsten 40 millioner flypassagerer i sine rødt/hvidt bemalede maskiner om året.
Potentialet for ekstra salg må være enormt, al den stund en stor del af flypassagererne bor på hotel, når de kommer frem til rejse-destinationen.
Norwegian Holidays er flyselskabets tilbud til de, som ønsker en traditionel pakkerejse med fly og hotel. Det hele købes komplet via Norwegians hjemmeside – og til en attraktiv pris.
Når man bestiller pakkerejse med Norwegian Holidays, får køberen både lave flypriser og Cashpoints til flyselskabets fordels-program Norwegian Reward. Rejserne er omfattet af en Ppakkerejse-garanti.
Rejserne i Norwegian Holidays går både til storbyer og de klassiske syd-europæiske feriemål. Kunderne kan vælge mellem hoteller på over 100 rejsemål i Norwegians rutenet. Til interessante priser, lover nordmændene.
Norwegians nye rejse-partner er svenske TripX, der skal være et af de hurtigst voksende rejseselskaber i Norden. Virksomheden har eksisteret siden 2010 og har specialiseret sig i pakke- og charterrejser til lave priser. Alle TripX rejser har en rejsegaranti fra Kammerkollegiet i Sverige, der dækker alle skandinaviske lande….
Skriv et svar