De fleste bedre hoteller har fået store fladskærms-tv, der hænger på væggene i værelserne.
Her pynter de ikke ligefrem. De dominerer til gengæld hotelværelset. Desuden er der som regel tale om standard tv-modeller fra f.eks. Samsung, LG eller Philips.
Nu har Samsung besluttet at sende sine hotel-tv en klasse op i kvalitet:
De har dels fået Google Cast, så hotelgæsten har et større udvalg af kanaler at kigge på via personlig streaming.
Dels udvider Samsung sin hotel-linie med The Frame modellen, der gør det muligt at vise kunst på skærmen, når den ikke lige er i brug til at se film, nyheds-udsendelser eller tv-serier.
The Frame giver hotel-manageren mulighed for at sende et stort udvalg af digitale udgaver af kendte klassiske og moderne kunstværker ud på hotelværelsernes tv-skærme, når de ikke er i brug. Så ligner de ikke store sorte firkanter på væggen.
De nye tv kommer i 4K kvalitet og med QLED-teknologi, der giver bedre og mere naturlig farver og dybere kontrast.
Samtidig er de udstyret med anti-refleks Matte Display, der reducerer forstyrrelser fra lysindfald fra vinduer og lamper.
Google Cast giver tilsvarende mulighed for, at hotelgæster kan streame og caste deres favorit-underholdning direkte fra deres Android eller iOS-enheder og op på tv-skærmen uden behov for ekstra udstyr, QR-koder eller login.
De nye hotel-tv fra Samsung kan også arbejde sammen med Apple AirPlay, så hotelgæsterne kan koble deres iPhones og iPhones direkte til værelsets tv-skærm.l
Samsungs nye hotel-linie kommer med et komplet økosystem på basis af LYNK Cloud. Den kombinerer individualiseret indholds-levering med fjernkontrol af tv og over-the-top (OTT) underholdning.
LYNK Cloud indeholder tillige en digital e-commerce platform, som hotelgæsterne kan benytte til tjenester som f.eks. bestilling af room-service, justeringer af hotelbooking, digital udcheckning eller adgang til en digital concierge….
(Indledningsfoto til artiklen: Samsung)
Skriv et svar