Som alle andre i rejsebranchen har også Danmarks største charter-selskab Spies haft et meget svært 2020 at overleve i.
Aflysninger af tusinder af ferie-rejser og fyring af mange medarbejdere på grund af Corona restriktionerne har efterladt Spies som skyggen af sig selv.
Stilheden har Spies benyttet til at gen-opfinde sig selv:
Det nye Spies med nyt logo og brand-strategi fokuserer mere på personlige oplevelser, valgfrihed og enkelhed.
Undervejs vil Spies dog ikke glemme sine traditioner, der har gjort selskabet så populært gennem over 60 år: Tryghed, gode priser og spændende rejsemål.
Spies’ ægede fokus på personlige rejse-oplevelser vil både kunne ses i produkt-udvalget i bredden af tilbudte destinationer.
Det kan være alt fra rendyrket tema-/træningsrejser til at finde et udvalg af design- eller familie-hoteller med direkte pool-adgang og maskotterne Lollo & Bernie.
Inden længe står Spies parat med flere nyheder indenfor blandt andet hoteller, træningsrejser og naturoplevelser.
Det nye logo skal kaldes for ”Waves of Well-being” og bibeholder Spies’ orange kendings-farve. Det skal symbolisere, at hver kunde kan finde sin egen rejse hos Spies, hvor han eller hun føler sig veltilpas.
”Bølgerne” vil kunne ses i alle elementer af rejsen. Fra Spies’ hjemmeside, over reklamer til logoer på hoteller, fly og transfer-busser.
Det første fly fra Sunclass Airlines står færdigmalet med det nye symbol den 18. december.
Spies er i dag en del af den norske rejsekoncern NLTG. Den ejers af finans-firmaet Altor og den norske hotelkonge Petter Stordalens Strawberry koncen som største ejere….
(Indledningsfoto til artiklen: Spies)
Skriv et svar